Ägg i Centrum

Dagen inna skärtorsdagen så åkte jag och Nelly till centrum för att köpa påsk-presenter. Vi börgade att köpa till Nellys mamma. I samma butik som vi köpte presenter till Nellys mamma så fanns det en tävling. Jag skrev upp mig på en lapp och tävlade om att vinna fina priser. Jag trodde värkligen inte att jag skulle vinna men jag var med bara för nöjes skull men gissa vad jag gör?! Jo jag vinner kul va!? Så idag i eftermiddes så åkte jag upp till centrum och hämtade mitt pris och det var en fin äggkopp som förestälde en tennisspelare. Jag passade också på att ta ett fik på expressen. Med en kopp choklad och en choklad kaka. Kanske lite mycket choklad men jag älskar värkligen choklad. Det är så gott det smälter liksom i munnen med en mjuk smak.


Fin eller hur?



 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Faaasen vad sugen jag blev på EH när jag såg dedär bilderna!:)

2009-04-20 @ 15:35:13
URL: http://stavenborg.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0