American Pancakes i Sverige

Hej alla läsare!
Har just kommit hem från en solig dag i sommarstugan. Denna gången så glömde jag som tur var inte min bok. Jag läste bara ett kapitell för det var aldeles för varmt att läsa 2. Man årkade inte liksom. Nä, istället för att sola så satte jag igång med att baka American Pacakes. Det var inte så svårt att baka det på en gasolugn. Likadant som att grädda hemma. Smaken var också likadan. Allt var som vanligt förutom att jag fick blanda ihop ingidienserna utomhus men smaken eller gräddningen blev ändån inte påvärkad. Det tyckte jag var rätt så skönt ändå för tänk så skulle allt bara bli i en ända röra och då kanske det inte skulle bli några American Pancakes. Men som tur var så fixade jag det galant och de smakade riktigt gott!






 Vad tycker ni, ser det gott ut?!
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0