Förkylning på gång

Åh, träningen gick inte alls bra och nu tror jag att jag är förkyld. Det är väldigt jobbigt att vara förkyld och ha ferber. Spesiällt i första "fasen" alltså då man märker att man är sjuk. Det ända man kan göra är att sova och blogga förståss, om man årkar. Det är ju inte alltid man årkar göra saker som är så pass lugna. Det ända man igäntligen är att sova. Det bästa ar ju också att dricka te. Några bra huskurer är som sagt att dricka mycket te men också att hacka vitlök och lägga det under tungan. Jag har provat det en gång med det var inte gott, men det hjälpte lite. Men det hjälper oftast mot hosta och så kontacktar det blodkörtlarna under tungan så man blir pigg. Vissa säger att citron vatten hjälper men det tycker inte jag.

Ska nu försöka att göra klart förberederna till barnkalaset för min syster. Jag blev ju utnämnd till lekledare så det är nog lite extra jobb till mig. Men det spelar ju ingen roll, det är ju bara kul!
 

Så om du är förkyld hemma så ta mina huskurer och prova de!
Jag själv ska sova, hej så länge!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0