Fredag 10:e April

God morgon!
Jag väkte Ida för att bjuda henne på en underbar fukost. Vi hade tänkt att stekta American Pancakes. Vi hittade inget recept så vi fick sätta oss vid datan och söka på internet. Till sist så hittade vi ett recept så det vara bara att sätta igång att baka. När vi börjat baka så märkte vi att vi gjort fel och inte som det stog på receptet så det vara bara att göra om. Denna gången så följde vi receptet nogrant och till sist så var det bara att sätta på stekhjärnet på plattan och börja grädda.

Det var för tråkigt att sitta inne och äta frukost så vi satte oss på altanen och åt vår himmelskt goda frukost i skolskenet. Jag blev nästan lite rädd när jag smakade på de för det var så gott. Man trodde liksom själv att man hade magiska fingrar. Men vem vet, en mästerkok kanske har det. Inte för att jag själv är en mästerkok men jag kan i alla fall baka!

                      
 
                      
                                                                   Strålande!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0