Fredag 17:e April

Godmorgon!

Har sovmorgon idag så jag passar på nu att göra en upatering. Updateringen igår gick inte så bra bara 2 inlägg. Men jag ber så om ursäkt tiil er som hoppats att få mer. Men det är lite körigt nu med skola och tennis så de är nog därför. Men som sagt godmorgon! Har mixat i hop en frukost precis med hårda bröd (knäckebröd)  och äppel Juice. Tog sedan en sväng med hunden och nu är jag här. Men det är värligen kul att sitta här nu precis innan skolan för det brukar ju vara så att jag har ingen tid att sitta vid bloggen på morgonen. För jag är en sådan sov tjej och jag är nästan alltid morgontrött. Skolan börgar ungeför 8 och jag vaknar halv 8. Inte bara det jag ska till Nelly vid kvart i 8. Så då har jag ju bara en kvart på mig typ att sminka mig, äta frukost, göra vid håret och allt man gör på morgonen. Skolan idag börgar 09.50 och då hinner jag mycket som t.ex. blogga. Vi hörs efter skolan!


 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0