Fredag 24:e April

Oh, godmoron på er!
Nu har jag 38,3* feber. Det riktigt tråkigt att vara sjuk! Specielt på en fredag. Jag som skulle åka till Helsingborg idag och äta tapas. Suck, jag har provat kuren med vitlök och jag kände mig lite friskare i halsen. Har också tagit en kop te och gjor mig en frukost på bara frukt. Får se om ja årkar lite senare att göra våffler för jag hittade ingdienserna i ett skåp. Missar ju skolan så jag får nog ta och plugga lite extra. Och jo, hittade ett pluggtips från Isabella Löwengrip som kommer upp lite senare!


Ipren hjälper väll bäst?!


Frukt frukost


Kommentarer
Postat av: Lisa

en ipren och en alvedon är det bästa eftersom det är olika verksama ämnen i tabletterna så hjälper dom varandra och man får en snabbare effekt

2009-04-24 @ 12:39:22
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0