Fredag 3:e April

Hejsan läsare!
Vädret idag har varigt riktigt varmt. Den högsta temperaturen har varigt 19*c. Nu är graderna 16*c  men jag hoppas att det ökar snart igen.

Skolan har ju också slutat nu och nu är det påsklov. Ingen tennis och inga läxor. Altså ägnar jag mer tid till bloggandet. Ska ochså nu försöka röra ihop något i grytan som man kan ha till lunch. Det blir nog snabbmakaroner och kötbullar. Tänkte gå en extra lång tur med hunden också för det är så varmt. Ska också försöka läsa lite ur min bok, Marley & Jag

                      
                    Det finns vell inget bättre än att äta glass en varm och solig dag?!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0