Galet varmt!

Gah! Gud vad varmt det är. Det har varigt strålande sol och jätte varmt de senaste dagarna med den här dagen är nog den varmaste. Jag vet inte exakt vad graderna är men vad kan vi säga, runt 20* kanske. Ida bad mig att vi skulle åka till hennes sommarstuga aldeles i närheten. Idas sommarstuga ligger bara en mil bort från hennes egna lägenhet och alldeles perfekt att åka till när det är så här varmt. Nelly följer också med så det blir ett litet tjejgäng som ligger på gräsmattan och solar i eftermiddag. Vi åker säkert också ner till ICA och köper glass. För vad är bättre än glass en varm sommardag. Nä, nu inbillar jag mig. Det är ju inte sommar! Men det känns värkligen som det. Mina närver är säkert inte riktigt inriktade på att det bara är vår. Jag är ju en riktig sommar människa!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0