Grill "fest"

Igår var det ju strålande väder så jag passade på att grilla. Det fanns inte så mycket att välja på så det blev att jag fick grilla korv. Det läskiga var i börgan där jag trodde att jag hade tagigt förmycke brännvätska men efter 2 min ungefär så börgade elden lägga sig och det var bara på med korvarna.

Jag är inte en mästar grillare men det blev ju ändån gott. Till korven blev det pasta och stekta grönsaker. Faktiskt jätte gott. Ni måste bara prova steka grönsaker, det blir mer smak i dem och det smakar inte alls som kokta grönsaker. Det spelar ingen roll vilka grönsaker man har, bara det är från Findus. Det är något i Findus grönsaker som gör de så goda.

Nä, nu slutar vi prata om grönsaker. Låt oss se hur mitt slutresultat blev.

                       
                                                                 Strålande!

                        
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0