Hård träning

Ska snart åka till hallen för att köra ett extra hårt pass idag. Ska ju spela match både på lördag och söndag. Ska också ut och jogga sen hade jag tänkt för jag var litte snål med jogging turen igår. Sprang bara 1.5km igår och idag tänkte jag springa 2.5km. Eller kanske t.o.m. mer om jag årkar. Fast det tror jag inte.
Jag kollade just på tärmometern och då var den 15.c Riktigt varmt om jag måste säga det själv. Så om jag skyndar mig hem så kanske jag hinner "sola" också  om graderna håller sig. Men då gäller det nog att vräka på med solkräm först så jag inte blir ännu värre i mitt ansikte.

                        
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0