Hårdträning

Puh, pustar och drar efter andan nu. Sprungit långt och tränar stenhårt. Det gäller att vara i form om man ska ut ock tävla. Men på ett sätt så är tennis rätt så jobbigt och det gäller att ha bra bollkontroll för att man ska kunna träffa bollen. Tennis är inte bara en sport som man börgar på bara sådär. Utan det finns vissa risker man måste ta. Det är inte farligt eller så men man måste vara snabb och komma rätt till bolen och slå till den hårt. Så det gäller att ha muskler också och att inte vara lat. Jag själv tycker att jag är rätt så bra på att spela tennis med det är absolut inte för att skryta. För jag är ju inte världsbäst men jag är en av det bästa i min klubb, så kan man säga! Men om man tittar på träningen idag så spelade jag effektivt och smart. Jag var faktiskt på hugget idag och det gillar jag. Nu måste jag ta och fylla magen med en kvälls buch!




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0