Härlig brunch

Var sugen på något riktigt gott till lunch. Det var då jag kom på att laga Priroger. Jag älskar värkligen Piroger, nästan mer än pizza faktiskt. Jag plockade fram ett gamalt resept i en av mina kokböcker och satte sedan igång med brunchen. Man kände sig faktiskt som en riktig kok när man viste att man skulle laga något så gott som Piroger. När jag skulle sätta in plåten med Pirogerna så brände jag mig. Aj aj aj, det gjorde så ont att jag knapt kunde röra på fingret. Men sådant händer vell ofta när man bakar/lagar mat.

När Pirogerna äntligen var klara så var jag faktiskt lite närvös när jag skulle smaka de. När jag väl hade tagigt första tuggan så kändes det som om jag satt på en lyxig resturang som serverade världens bästa Piroger, så gott var det! Laddar upp reseptet sedan men först ska jag ut i solen och läsa, vi hörs!

                      

                      

                      
                                                   Vist blev slutresultatet bra?

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0