Hello sunshine!

Hej! Har ni haft en strålande dag? Det har jag. Riktigt mysigt i Idas sommarstuga. Det var precis som en fin lägenhet. Vi har däremot inte en fin stuga. Den brann upp förra sommaren, eller halva. Så nu finns typ inget kvar. Därför blev jag så imponerad av deras inredning. Ida, Jag & Nelly satt mest ute och fikade. Vi pratade om olika saker som inrednig. Jag kunde värkligen inte släppa taget om ordet "inrednig" det var bara en ända stor tanke som bara bubblade i mig. Det var nog lite läskigt. Jag kanske fick solsting. Nä, det får man inte så lätt eller? Har ni haft solsting någon gång? Inte jag i alla fall, tror jag.Men som sagt vi satt alla tre och pratade om inredning i den stekande solen. Sedan tog vi en liten promenad runt kolenierna. Det var lite fläktande att bara gå runt där och få finden i ansiktet men det var fortfarande varm, fruktansvärt varm!

                                      
                                                   Jag och mina harembyxor!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad somrig bild::)

2009-04-10 @ 19:58:07
URL: http://halshammar.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0