ICA mataffär

Har just varigt på ICA och handlat bl.a. mat och glass. Sitter nu i solen med min magnum och läser en bok, förutom att blogga. Träningen gick bra (som vanligt) och schemat nu framöver är att sitta framför tv:n och dricka te. Käner mig lite krasslig i halsen. Håller kanske på att bli förkyld. Det tycker jag är lite konstigt när det är som varmast så blir man alltid förkyls fast det inte är kalt ute. Man blir väll oftast förkyld när det ät kalt eller? Men man kan ju få andra "sjukdommar" eller kanske mer kallade som influensa eller jag vet inte, men men kan ju få pollen alergi men då får ma<n vell inte ont i halsen. Desutom så är jag inte allergisk mot pollen så det är ju inte så stor risk att det är det. Men vad kan det då vara. Hmm....får ta reda på det lite senare.


 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0