Ida flyttar in

Ikväll flyttar Ida in till min lägenhet. Hon bor hos oss en natt och flyttar sedan hem till sig. Ska bli jätte kul att ha henne här och hoppas att hon bir nöjd av lyxen hon kommer få. Kommer nämligen bjuda på en överaskning på morgonen imorgon, men det säger vi väll inte till henne?!Vad gör man inte för sin bästavän. En riktig frukost är alltid en härlig frukost. Om det så bara ska vara råstbröd så ska det ändå vara perfekt.

Men det kan också vara lite svårt att ha en kompis på besök. Allt måste upp, säng, madrass, täcke och kudde. Men denna gången så var Ida så snäll att hon tog med sig en film som man kan ha som ögongodis ikväll. Riktigt mysigt! Jag vet inte vad det kommer att bli för film men det är ju bara att vänta och se.

                      
                                                                 Fina Ida

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt med en bästabästa vän tycker jag!

2009-04-10 @ 10:00:06
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Anonym

är inte du typ tio år gammal??

2009-04-13 @ 13:17:13

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0