Kladdkaka på Expressen

Medans rörmokarna var i min lägenhet passade jag och Nelly på att fika på Expressen. Vi tog vars en kladdkaka och mumsade i oss. Vi pratade också om Gekås (mycket Gekås de senaste inläggen)och om vad som jag kunde köpa som jag inte kan köpa här i Ängelholm för samma pris. När man går på Gekås så känner man sig som en rik gudinna. Man kan köpa allt, bra kvalitet till låga priser änklare sagt. Det finns ju vissa som bara säger så för att de ska få mer kunder men så är det inte på Gekås. Jag har handlat där mång gånger och jag vet att kvaliteten är hög. Som t.ex. en gång när jag skulle köpa en fåffeltång på Elgiganten och så fort jag andvänt den några gånger så blev den bara sämre och sämre. Då åkte jag till Gekås istället och köpte en nästan lika dan våffeltång för billigare pris och den har jag faktisgt än idag och den funkar lika bra som den gjorde i börgan.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0