Kvällslunch i solen

Efter att jag varigt i hallen och tränat kände jag att jag inte årkade med Lindab idag. Det var så fint väder ute man kunde liksom göra massor av andra saker som att äta kvällslunch i solen ute på altanen. Och det var exakt vad jag gjorde. Jag stekte potatis och köttbullar. Sedan satte jag mig på altanen och åt de jag mixat ihop.

Nu hade jag tänkt att gå ut och sätta mig på altanen igen och läsa en bok. Graderna har faktiskt också sjunkit till 10*c. Men det hindrar inte mig från att läsa en bok i solen. Nä, det ska var lite kallt. För man ska ju inte svettas. Solen har inte ens börgat gå ner, och himlen är klar blå. En helt pärfekt kväll!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0