Läsenergi

Hallå! Har fått en strålande läsenergi så jag har nu hunnit läsa 2 kapitell till. Jag sa ju att solen hjälper än att läsa. Det är som att solen läser till en om man bara lyssnar själv. Det kan ju också vara så att kapitlena som jag läste var så spännande att man bara inte kunde släppa taget ur boken. Sådan känsla gillar jag värkligen när jag läser böcker. Ska nog ut och läsa snart igen för jag hade ju tänkt mig att läsa 3 kapitell inte bara 2, jag kanske till och med läser 4 kapitell om solen ger mig energi till det. Men är det värkligen sollen som ger läsenergi, det svarar inte jag på prova själv!





Läs baksidan

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0