Lördag 11:e April

Jäsp!..Godmorgon på er!
Vaknade idag och hade fruktansvärt ont i nacken. Att man värkligen kan sova så konstigt som jag?! Jag hade antagligen haft kudde för långt upp mot sängkanten så det kanske var därför. Någon gång innan har jag haft ont i nacken men denna gången så gjorde det dubbelt så ont. Men som tur var så gick det ju över snabbt och lätt. Jag var för trött för att äta frukost så jag gjorde mig en kopp te iställlet och hoppades på att jag skulle bli piggare.

Lite piggare blev jag men jag var fortfarande trött. Varför är jag alltid så morgontrött på lördags mornarna. Det är ett litet mysterium som jag måste lösa. Har ni märkt det någon gång, att ni alltid är så morgontrötta på lördagar? Nåja, en kopp te till kanske hjälper.

                      
 

Kommentarer
Postat av: Hannes

PåskTe eller RögleTe ? ;)

2009-04-11 @ 10:17:23

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0