Lördag 25:e April

Känns som om hela degen bara var ångest! Det har varigt jätte mycket med kalas och ingen blogg. Kalaset var sådär men när Nelly kom så blev allt roligare! Presenter fick min syter, massor men det var en  present som t.o.m. jag gillade. Det var en lite fläckt av Hello Kitty som var så uppfriskande när man låg och solade. Kitty brydde jag mig inte om, det var bara fläckten. Borde värkligen köpa en sådan till mig, kanske i en annan modell. Att vara lekledare gick bra. En skattjackt fixade jag till. När jag sa att det var godis som skatt så var jakten igång. Pizza hade vi till lunch och sedan tårta. Vi hade ett specielt ljus som spelade "Happy Birthday" när man tände det. Det var väll ett balt ljus?!


Paket öppning


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0