Lunch i 18*c

Lagade något snabbt till lunch. Det blev snabbmakaroner och skinka. Igentligen skulle jag haft köttbullar istället för skinka men jag årkade inte göra något sådant krångligt i den heta värmen. Det var så varmt att värmen befann sig t.o.m. i köket.

Medan jag väntade på att makarinerna skulle koka så satt jag och läste. Jag var så inne i boken så jag glömde nästan makaronerna. Men det fixade sig till slut. Jag satt och åt utomhus för det var för varmt att sitta inne. Lunchen var oerhört god för att bara vara makaroner och skinka så jag åt upp det på ett naffs. Efter jag ätigt klart fortsate jag att läsa ennu ett kapitell ur min bok.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0