Lungt och skönt

  Nu är det lungt och skönt här hemma, igna gäster eller pipande ljus. Sitter och fläcktar mig med Hello Kitty fläkten fast jag har ont i magen. Det kan nog vara så att jag ätigt för mycket godis. Jag har värkligen svårt för att sluta äta godis. Tar jag en bit så måste jag ha fler. Men nu när jag har ont i magen så önskar jag att jag inte hade proppat i mig all den där godisen som jag år i slutet. Men det värsta är nog att jag har godis kvar så om jag bara sitter och gö ingentig så slinger handen ner i påsen och plockar upp godis. Nä, jag får faktiskt ta och slänga iväg den någon stans.......Så nu var den borta, haha! Om jag måste ärkänna så tror jag att jag små äter lite mer godis under Robinson på tv. "Dagens" kommer lite senare.


Titta! Godiset är ju snart slut

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0