Måndag 13:e April

Hejsan!

Nu är påsklovet snart över och jag längtar värkligen inte till imorgon då skolan börgar. Jag skulle hällre vilja spendera dagen imorgon i min sommarstuga. Läsa och ta det lungt. Men jag tror nu jag ska åka dit igen, kanske t.o.m. idag! Jag, hade tänkt att jag skulle göra min lunch där idag. För hoppnigsvis så blir det nog att jag får sätta på stekhjärnet där nere och steka America Pancakes. Det kanske blir ännu godare om man gräddar de på en gasolgrill eller vad tror ni? Men gasol eller utan det spelar ingen roll. Pancakes är Pancakes. Men om jag ska åka dit, som jag förmodligen ska så får jag inte glömma min bok. Men vad som än händer så läser jag den bara om det inte är för varmt. Annars blir dagen som den var igår, bara ligga på  gräsmatta och göra ingeting.

Jag vaknade i alla fall vid nio och satte igång med att råsta bröd och koka te. Jag fick en fråga innan av en läsare som undra vilken te som är godast. Påsk Te eller Hockey Te. Mitt svar är att jag tycker båda är lika goda med idag så drack jag faktiskt Påsk Tet. Jag dricker inte bara de teerna utan andra också som t.ex. Lipton White Te eller något annat med någon fruktsamk. Men ibland kan jag blanda vissa smaker så att det blir en ända te smak. Som t.ex. Påsk Te & Hockey Te. Men det spelar ju ingen roll vad man blandar, bara det smakar gott. Eller hur?




Kommentarer
Postat av: Andrea

svar: kolla vad jag tycker om hela redbull grejen på min blogg. har ett inlägg om det :))

2009-04-13 @ 14:22:05
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0