Måndag 27:e April

Hejsan på er! Sitter nu och dricker massor av saft. Har kanske drukit 100 glas saft nu. Vi hade fotboll i skolan och det var riktigt ansträngande. Jag är ju inte världs bäst på fotboll men jag kan ju sparka på bollen och göra mål.  Måste erkänna att jag tyckte jag var rätt så duktig för jag gjorde 2 mål (!) Men i alla fal så när vi cyklade hem från idrottsplatsen (där vi spelade fotboll) till skolan igen så valde jag att ducha hemma istället. Så jag cyklade hem men fotbolssgrejer på mig och tog en kall duch när jag kom hem, och drack massor av saft!


Linne marlvin & Puma shorts


Kommentarer
Postat av: sandra

hej! fina shorts jag hade också såna röda men de va en som tog dom för mig, kram sandra

2010-07-31 @ 19:28:12

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0