Måndag 6:e April

Vaknade upp i ångest av att jag skulle släppa in rörmokarna i lägenheten. Jag satt och väntade i 15min och då kom det en man och sa:
- Vi kommer till er lägenhet om en vecka så ni får ha ett skönt påsklov!

Gud, vad skönt. Vi stannar hemma hela veckan och slipper flytta in på hotell. Desutom så åker vi till Gekås imorgon och stor shoppar! Har värkligen längtat dit, det var minst ett halvår sedan jag var där. Den här gången så hade jag facktiskt mer tänkt att köpa mer accesoarer än kläder. Det kanske blir lite svårt för mig att blogga imorgon, bara så ni vet.

Det var lite svårt med frukosten i morse. Men när rörmokarna hade varigt här så satte jag mig snabbt på altanen med min frukost. Det var ett strålande väder, lite kallt kanske (6*c) men det är vell så en mondagsmorgon. I eftermiddag hoppas jag på varmare väder runt 15-16* kanske och då är det bara shorts och linne för min del.

Nä, nu måste jag nog rödja upp på golvet (kläd kaos) vi ses!

                      
                                                              
                      
                      
                         Grå "tröja" Pros, Svat linne Melvin, Grå/blå jeans Chep Monday
 

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Fin blogg!



Kram

Lina Lilja

http://lilja.bloggagratis.se

2009-04-06 @ 10:31:10
URL: http://lilja.bloggagratis.se
Postat av: elin nilsson

varför härmar du meej med alla kläder typ som de byxorna!:@

2009-04-07 @ 11:55:35

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0