Nya accesoarer

Imorgon ska jag ju till Gekås så det blir stor ränsning i huset. Allt "gammalt" ska bort och imorgon kommer det nya. Jag börgade med min neccesär och tog ut allt som var "gammalt" och plötsligt så var nästan hela neccesären tom. Det kändes nästan som om man hade tappat något värdefullt när man bar på den. Nästa punkt var att tömma garderoben. Jag är fortfarande inte riktigt klar med den för det är ganska mycket som ska ut. Även om jag inte ska handla så mycket kläder så behövs det ändån slängas mycket för min garderop är propp full med kläder. Det går knappt att stänga garderobsdörren. Varge gång jag kommer in på mitt rum så är den öppen. Det är just därför jag inte ska köpa så mycket kläder.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0