Onsdag 15:e April

Hejsan alla sköna läsare!

Skolan idag var som vanligt lite tråkig men ändån lärorik. Men sista lektionen var ju rätt så bra om jag måste säga det själv mest data och skriva brev till vänner i Stockholm. Men efter skolan så drog jag mig hem och då var nog kl14.15 kanske något sånt där i alla fall. Jag tog en mini glass, ett äpple och en festis till som ett litet fik när jag hade kommit. Men nu så har jag så fruktansvärt ont i ryggen så jag vet inte om jag kan träna idag. Men det är nog inte så farligt det går nog över om ett tag montro. Men jag är lite förvånad över att man bara kan få ont så plötsligt och jag har märkt att värken flyttar sig till olika ställen av ryggen beroende på hur jag sitter. Har ni varigt med om någon sådan smärta nåongång. Aja, men nu måste jag nog skynda mig lite, ska snart träna. Men vi hörs så länge!


Har ni sett den nya designen på festisen?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0