Onsdag 1:a April

Hej, har ni blivit lurade idag. Det har nämligen jag. April skämt hit och april skämt dit. Skolan idag var ganska lugn. För det mästa blev det inte så mycket jobb mer genomgångar. Inga prov heller faktiskt. Tänk om skoldagarna kunde vara sådanna i vanliga fall. Då skulle ju skolan dli mycket roligare, eller hur? Men läxorna slipper jag ju inte undan och det är ju de som är det värsta. De ända man gör när man kommer hem efter en lång skoldag är att blogga, plugga, träna, plugga blogga. De flästa dagarna hitintills har varigt sådanna. Men jag måste plugga nu och ha en solig dag!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0