Onsdag 22:e April

Har inte kunnat blogga på hela dagen för jag har både skola, plugga, städa, tränat och köpt skor. Skolan tar liksom halva min dag och det är så idiotiskt. Spestält när det är tråkigt som idag. Film och allt möjligt. Vi borde skaffa flextid, då kan jag ju börga skolan kl 10, åka hem och blogga kl12 och sedan gå till skolan typ till 4. Det var ju en jätte bra idé. Det var ju bara tur att jag inte säljer majblommer då skulle ju dagen bar aryka åt skogen. Men jag sitter nu här och bloggar och har god tid på mig, det är ingen som stör och jag kan sriva i lugn och ro!

Skorna då!? Jo, vid 4 tiden idag så åkte jag upp i centrum och tittade på trampolin. Där fanns olika typer av skor men det vara bara ett par som jag föll för direkt. Ett par kawazaki, grön och vita och faktiskt riktigt fina. Jag tänkte inte riktigt på at köpa högklackade skor idag men lite mer vardags skor. Det var ett bra pris och förra vintern så hade jag ett par sådanna från samma märke, men kanske inte samma modell. Men nu är det ju sommar så nu ska man ha bekväma skor! Har ni något tips på sommriga vardagskor?



Ett par grön-vit randiga kawazaki. Balla eller hur?

Nä, nu måste jag äta och hoppa in i ducken. En outfit kommer in lite senare, ses!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0