Onsdag 29:e April

Hej underbara onsdag!
En härlig vårdag och det känns värkligen som sommar. Hur kul som hälst att vädret har hållt sig så fint, och så länge också. Men jag börgar faktiskt att bli lite orolig för tänk så kommer det regn bara så där....Ush hemska tanke! Men i alla fall så ska jag snart till Elin eller hon kommer till mig rättare sagt. Hon kommer ta med sig Johanna och vi får hoppas att Nelly också kommer. Så blir det ett litet fik hos mig i eftermiddag. Jätte kul! Girlpower!

I skolan så var det svårt att sitta stilla. Det var så varmt så det flästa bara satt och viftade med sina arbetsböcker framför ansiktet. Det var så hett så man nästan höll på att svima. Som tur var så fick vi sluta lite tidigare och man sprang snappt ut i skuggan och svalka sig. Nu knackar det på dörren, vem kan det va!?....

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0