Onsdag 8:e April

God morgon på er!

Har faktiskt sovigt riktigt gott inatt. Det kanske berodde på att jag var trött efter gårdagen på Gkås. Jag vaknade upp som en sol stråle och solen lös igenom mitt fönster. Men det är inte en klar blå himmel utan det är en hel del måln. Är lite rädd för hur vädret ska se ut idag. Jag vet ju inte hur vädret var i Skåne igår för jag var ju i Halland nästan hela dagen. Jag fick i alla fall sitta inomhus och äta min frukost. Dedär rörmokarna är bara till besvär, man kan inte ens gå på toa för de vill att toalett dörren ska vara öppen. Jaha, då får jag vell hitta på något annat ställe där man får ha ett toabesök i fred. Ska också till Nelly senare idag, vi ska till baduset och duscha och allt sådant man kan göra för sin hygien. Nästan så spa typ fast vi gör allt själv och vi får ingen masage. Ni som undrar var mina plagg och accesoarer har tagigt vägen så kan jag säga som så att de kommer upp om ett par sekunder!

                      
                                                        Osminkad anonym!
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0