Påsk pynt på hög nivå

Solen börgade skina för någon timma sedan och gissa vem som var först ut i det fina vädret? Det var aldeles för varmt inne så jag gick utt och påsk pyntade mina stora buskar som står utanför vår altan. Jag hittade ett par färgglada fjädrar och satte igång med pyntandet. Det var riktigt varmt att jobba i solen så man börgade nästan att svättas trots det så var det bara var 13* ute men om man anstränger sig så är hettan nästan det värsta. Jag har värkligen inget imot solen, jag älskar värkligen den men om det blir över 40* så är det på tog för varmt. Men om man åker till Mallis så kan det vara skönt att bada och sola. Jag förstår mig inte på mina vaner varmt eller jätte varmt, vad spelar det för roll? Det är ju ändån varmt. Nåja, kolla i alla fall in mina fina buskar!

                      
 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Påskpynt är en fördel till påsk!!!

2009-04-05 @ 20:26:05

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0