Påskbord

Fick lite tips från en läsare som skrev att man kunde ha ägg, sill & kykling på ett mysikt påskbord, tack tack. Efter jag fått de tipset så satte jag igång med att göra ett gott påskbord. Jag hade bl.a. kött, janssons, grönsaker och caviar. Jag är inte så förtjust i caviar som man har på mackan men "rå" caviar är gott. Jag vet faktiskt inte vad som är skilnaden men det kanske är den där "råa" smaken som gör det så gott. Tillbaka till påskbordet. Som sakt så fick jag fram ett litet bord med påsk mat. Det var riktigt gått måste jag ju säga för att vara första gången men jag måste bara erkänna att jag glömde påskmusten. Nåja jag får väll dricka den ikväll istället.

Nu ska jag ut i solen, hörs senare!

                      

                      
                                                      Hur tycker ni det ser ut?

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0