Påskgodis!

Har ni letat upp er påskägg än?
Jag fick ett imorse av mina föräldrar. Som tur var fick jag ett påskägg utan massor av äkligt skumgodis. Jag gillar värkligen inte sådant godis. Om det ska vara ett riktigt påskägg så ska det ju vara fullt med godis man tycker om och det var ju just vad jag fick. De tråkga med påskägget som jag fick var att det var liksom inte den klassiska varianten av påskägg. Sådant tycker jag är tråkigt. Jag fick ett plast ägg, det ska ju var ett ägg med kyklingar på så man inte ser igenom vad man får får godis. Eller vad tycker ni, den klassiska varianten eller plast ägg? Men vad spelar det igentligen för råll, det viktigaste är ju inehållet.

                      
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

De klassiska påskägget/ kram Sanna

2009-04-11 @ 11:48:24
Postat av: Edith :]

Riktiga påskägg ska det va!



Kika gärna in på min blogg och "Gissa kändisen"! GLAD PÅSK! :D

2009-04-11 @ 12:00:00
URL: http://edithh.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0