Påskpresenter

Har precis kommit hem från stan med Nelly. Ida hade problem med bussen så hon kunde inte föja med. Men jag och Nelly håll humöret uppe och och tog bussen upp i centrum och tittade på påsk-presenter. Vi gick in i de flesta affärerna och Nelly hittade en present till hennes mamma men det säger vi inte till någon, eller hur? Jag själv köpte te till min mamma. Min mamma älskar värkligen, aha! Det är därför jag också älskar te. Men sak samma. Påsk ris köpte jag inte men jag tänke att det kunde väll vara lika bra om jag går ut och blockar ris lite senare idag. Fjädrar har vi säkert någon stans i lägenheten, det är bara att leta.

Innan vi åkte hem så satt vi i centrums stadspark och bara pratade lite. Vi gick ochså igenom vad vi hade köpt och om något var lite onödigt att slänga. Såklart var allt nödvändigt och jag behöll allt jag köpt. Vi tog bussen hem vid halv 3 tiden och så var vi hemma vid tre.

Nu ska jag slå in presenter, vi hörs!

                      
                                                 Väntar på bussen till centrum

                      
                                             Sitter i bussen på väg mot centrum

                      
                                         Vad är inte bättre än påsk te till påsk?

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0