Plugga är inget för mig

Jag behöver lite hjälp. Jag är inte en sådan som tycker det är så kul att sitta hemma och plugga. Så därför vill jag ha er hjälp med lite tips som man kan ha när man sitter och har det tråkigt och pluggar. Jag får typ aldrig lugn och ro när jag pluggar. Jag kan liksom inte sitta still jag måste göra något hela tiden. Det är som om jag har myror i kroppen så när jag setter mig framför min läxa så biter de mig och "säger": DU FÅR INTE SITTA STILL, RÖR PÅ DIG! Jag vet att det låter lite fåningt men det är så! Så, jag behöver ett tips eller i alla fall ett råd. Jag vet att man kan göra läxan i skolan men det är ju nästan ännu värre, haha!


 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0