Pollenallergi, fy!

Träningen idag var hord och jag ärktte att det blev svårare och andas ju större andetag jag tog. Kan det bero på pollenallergi? Har du haft pollenalergi eller kanske har, vad händer på dig. Kliar det i ögonen, täppa i näsan eller svåra andningar. Förra året så fick jag problem med ögonen och lite men andningen. Me nnu har jag inget problem med ögonen men nu håller allt på andningen. Kan det värkligen endras så? Allergi är svårt att förstå!

Men i alla fal så för att bota andningen så körde jag inom apoteket efter träningen och köpte en "andningsdos". Väldigt konstig om jag måste säga det själv. Det liknade absolut inte en vanlig astmasperej eller vad det kallas.

Den var blå-ljusblå och såg ut såhär:

En fifig manik!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0