Rörmokare, redan?

Jag förstår mig värkligen inte på rörmokare. I morse kom det och sa att de skulle komma nästa vecka, men vid kl12 tiden så kom det och börgade lägga plast filter på hela golvet i hela lägenheten. Det kom minst 7 pers och det var så trång att jag knappt kunde vara där själv. De sa ju själva att det skulle komma om en vecka men nu måste vi flytta någonstan, vem vet var? Vattnet är också avstängt så jag kunde inte gå på toa när jag som mest behövde det. Suck...jag hatar dessa trakaserier. Det är värkligen skönt att vi ska till Gekås imorgon annars skulle jag nog inte veta vart jag skulle ta vägen. I natt händer det inte så mycket, för det mesta så ligger det bara plast filter på golvet. Men natten där på så ska de natt jobba, de ska borra hela natten och då får vi checka in på hotell.

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0