Sköna solstrålar

Har just kommit in från solen ute på altanen. Jag försökte bli lite brun i ansiktet men jag är fortfarande krit vit. Jag har väldigt svårt att bli brun. Inte än ända sommar har jag får det minsta lilla bruna nyansen. Istället så får jag bruna små prickar på krommen och det är ganska gulligt. Men nu är det ju inte prickar jag vill ha utan hela jag ska vara brun. Men vi får se, kanske att jag blir brun denna sommaren. Om inte så ska jag nog andvända "Brun utan sol" kräm. Eller så kanske jag ska skippa att smörga in mig med solkräm eller kanske tvärt om.

Men i alla fall så satt jag ute i solen och läste min bok, Marley och jag. Jag var inte så lässugen så jag läste bara ett halft kapitel. Det var faktiskt länge sedan jag läste för det har varigt mycket med rörmokare och grejer så det har inte varigt så mysigt och man fick inge känsla i läsningen. Därför tänkte jag som så att läsa tre kapitel om det är riktigt soligt och varmt ute imorgon. För det går bättre att läsa när det är varmt ute men jag vet inte varför. Kanske för att solen ger än läsenergi!

                      

                      

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, läser du Marley och Jag boken? Värd att läsa?

2009-04-11 @ 21:50:14
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, verkligen.. Och grymt rolig (:

2009-04-11 @ 21:50:37
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Glömde säga... GLAD PÅSK! (:

2009-04-11 @ 22:12:55
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0