Skräpmat efter träning

Jag vet att man inte ska äta skräpmat efter en träning. Det är ju därför man tränar. Men jag åt en kebabrulle eller i alla fal halva och om Anna Skipper skulle sätt mig äta det så skulle nog jag fått "smisk". För vem vill kalla sig själv fet. Nä, inte jag och det tror jag inte häller ni vill. Men jag är inte en sådan som äter skräpmat ofta utan jag försöker leva ett sunt liv. Men ibland så kan jag kanske slanga i mig en pizza om jag t.ex. kommer direkt från en träning och bara inte årkar laga någon mat själv. Det är just då jag kan få i mig en pizza eller en kebabrulle. Ska försöka ändra på det så jag kanske köper snabb makaroner eller något för mat doppat i fett är inte så sunt.

Ush, jag ryser bara jag hör det. Att maten badar i fett innen jag stoppar den i munnen det är ju äckligt! Men det ser ju så gott ut men om man bara hade tagit den kebabrullen som jag åt idag och bara klämmer ur all fett så lovar jag att det kommer säkert att vara flera liter. Hmm.. det måste jag nog ta och pröva nogon gång och se hur mycket fett det igäntligen finns i men som man inte ser. Vad tycker ni om det? Men på tall om fett så i vissa länder så kan man inte köpa en ända rätt som inte är doppad i fett. Det är ju helt sjukt. Eller vad tycker ni, tycker ni att man ska doppa nytiga och härliga grönsaker i fett?


Tränings väskan.
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0