Sol smoothie

Solen har kommit tilbaks nu och det är så härligt. Solen ger värkligen energi! Men i alla fall så mixade jag ihop en smoothie och nu kallar jag den för smothie. Jag brukar inte döpa mina smothie till något men idag så gjorde jag faktiskt det. Så vilket namn passar bätre än Sol smoothie. Men jag tog min smoothie och satte mig på altanen och läste min bok. Marley & Jag (min bok) är ju faktiskt jätte bra. Jag har nästan läst ut den jag har kanske 4 kapitell kvar något sådant. Spännande är den också, och rolig. Så om du någon gång se en bok i en bokhandel eller på ett biblotek så köp/låna den!

Medans jag satt i solen med min smothie och min bok så var jag så nära på att somna. Det var så varmt och solen lös i ansiktet och det var så härligt. Men det är en sak som jag inte riktigt förstår. Jag somnade nästan av solen, men annars brukar jag bli pigg av den. Så vad hjälper igäntligen solen, pigg eller trött. Ah, det kan tyvär inte jag svara på så då får ni svara på det istället. Jag vet, vi gör så här. Ni ger mig ett svar på vad ni tycker solen hjäper er hälsomessigt, blir du pigg eller trött så startar vi en liten röstning. Så vi säger att röstningen håller på en vecka ungefär så får vi se då. Vi hörs!





Haha! Att man kan få en smoothie mustach


Kommentarer
Postat av: alice

Inte så färgglad smoothie, vad hade du i den? :)

2009-04-19 @ 18:32:17
URL: http://www.teenytuss.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Smoothie är så gott! :)

2009-04-19 @ 18:36:30
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Helen

såg riktigt mysigt ut :D



allt bra med dig? :)

2009-04-20 @ 01:44:51
URL: http://heleeens.devote.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0