Söndag 19:e April

Godmorgon!
Det var trasligt med datan igår för internet strulade. Men det kan man inte göra något åt för nu är jag här igen! Vädret idag ser ut och vara grått och trist så det kanske inte blir en fin och härlig dag idag. Det blir nog mest en inne dag idag fast än att det är 7* ute så kan det ju ändån vara skönt med inne dagar ibland om man inte har något att göra. Tog en frukost hemma idag fast än det är söndag så brukar jag alltid åka upp till ICA och ta en macka eller så, så stannade jag hemma p.g.a. vädret. Ibland får man inte årken att åka någonstans när inte solen skiner eller hur? Det ända jag får göra nu är att hoppas på att solen ska lysa fram bakom de gråa molnen så man kan gå ut och få frisk luft. Det vore skönt, vi ses & hörs!

Outfit:

Linne från marlvin, tröja från Pros och harembyxa

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0