Söndag 26:e April

Det känns som om jag har sovigt bort hela söndagen. Vaknade vid åtta och tog mig en kopp kaffe. La mig sedag i sängen och sov till kl 9.45. Jag brukar sova till 8-9 så denna dagen är nog rekord! Man säger ju också att man blir pigg av kaffe men jag blev ju trött. Det kanske beror på vilka vaner man har och om det är dåliga eller bra. Men i alla fall så är jag vaken nu och jag hade tänkt att lite senare så ska jag upp till Väla Köpcentrum och köpa någon fin klänning. Men vi får se, kanske ett par skor också. Ska äta där också, de har himmelskt god mat där! Nä men om jag ska hinna det så får jag ta och göra mig i ordning, (sitter i pyamas). Vi hörs av innan jag åker!




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0