Spagetti & Kötfärsås

Jag vet att titlen är lite rolig men den stämmer faktiskt. Har ätigt i en god och härlig kvälls brunch och som sagt så var det spagetti & kötfärsås. Jag har själv lagat den brunchen innan men denna gången så smakade den ännu bätre än sist. Men på senaste tiden så har jag ju faktis lyckas att få allt jag bakat/lagat att smaka gott. Det kanske låter lite konstigt men jag brukade faktist inte lyckas så bra men de jag mixade ihop. Inte äns en gång när jag skulle göra smothies, en sådan lätt drink att mixa ihop så fixade jag inte det. Allt blev liksom bara kaos. Men nu på det senaste tiden så har det ju minsan gått bra. Toppen! Jag måste nog starta en egen kokbok eller vad tycker ni? Men först och främst så får jag nog hädan efter ladda upp recepten på bloggen först. Men ni har ju fått recepten på American Pancakes och mina våfflor. Men vi får se imorgon, jag kanske bakar något till eftermiddags fik med det får vi se, jag lovar inget. Men i så fall så ska jag nog baka något nyttigt bröd eller åtminstånde något nyttigt. Det blir vell bra, vad säger ni?





Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0