Super varmt!

Det är riktigt varmt ute nu. 21*, det är inte riktigt klokt. Och det är ju bara april och det är ju redan rena rama sommar vädret. Måste värkligen ut och sola nu, ska bara få något i magen. Eller jag äter nog medans jag solar, smart. Då hinner jag ju njuta ut av solen ännu mer innan träningen. Vi ska nog spela på utomhusbanorna idag och det kommer att bli jätte kul. Fast jag är ganska trött just nu så jag kanske inte årkar spela, och kanske inte i det häär varna vädret heller. Men vi får se, man kan ju altid lägga av när man som mäst inte vill/årkar spela.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-27 @ 19:13:17
Postat av: vendela

härligt med värme!

2009-04-27 @ 19:57:25
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0