The water is back!

Äntligen har vattnet kommigt tilbaka till lägenheten och det betyder att jag och min goda vänn Nelly  inte behöver åka till badhuset och duscha där. Det är väldigt skönt att ha det tilbaka igen. Jag årkade liksom inte med att åka till badhuset för att duscha och göra sig ren. Det kostade ju också och vem vill betala pengar för en dusch, nä inte jag. Här hemma är allt lungt och man behöver inte srässa om det strår någon och väntar på att någon ska komma och ta duschen ifrån en. Har ni någon gång märk skilnaden på duschen i badhuset och duschen hemma hos er? Det har jag, duchsen i badhuset kan man själv inte rikta var man vill och ibland kan man inte skystera värmen häller. Värkligen skönt att vattnet är tilbaks!

                      
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0