Tisdag 21:e April

Hej på er!
Skolan, som vanligt idag. Fast vi hade ur svåra prov som jag inte alls tyckte om. Frågade de flesta i klassen (de mognaste) om de vill spela golf med mig på utskutnings banan men gissa vad jag fick för svar: -Nä, ska säjla majblommor. Då slog det mig att det är första maj snart och då måste man ha en sådan blomma. Jag sjäv säljer inte. Men min bästa kompis gör det och för att alla barn i värden så hade jag tänkt att köpa en. En till bilen också så klart för det är väll så modernt nu. Det flästa bilarna som jag har sett så har det en majblomma. Fast det är ju olika, min pappa t.ex. Han köper en "bilblomma" man han sätter den inte på bilen utan inne i hans garage. Lite onödigt tycker jag, men man tycker ju såklart olika.

Ingen golf idag alltså. För det är ju inte så kul att spela ensam. Nä, istället så åker jag och köper skor. Hade tänkt mig ett par "ballerina"  skor. Jag har ett par nu men de är lite slinta och det är ju inte häller så snyggt med slitna skor. Så jag åker till trampolin montro eller närmaste skoaffär, men jag åker i alla fall så fort som. Ska bara slänga ihop något till fika. Ni hänger också med mig, eller jah, kameran i alla fall!

Men lova att inte glömma köpa Majblomman för barnens skull!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har köpt en! Vad söt du är och lägger upp en "dagens". Hur gammal är du?

2009-04-22 @ 21:27:09
URL: http://emelielarsssson.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0