Tisdag 7:e April

God kväll alla läsare!

Har preis kommit hem från Sveriges största, eller är det de? Aja strunt samma jag ar i alla fall precis kommit hem från Gekås. Det var en lång och svår dag, springa hit och dit i ett jätte stort varuhus. Men jag fick med mig allt jag behövde. Det var ganska jobbigt att bara stå och "springa" hela tiden och så fort jag fick en möjlighet att sitta ner (inte så många mojligheter) så tog jag chansen. Jag köpte mest kläder och accesoarer och jag vet att jag sa att jag inte skulle köpa så mycket kläder med det blev faktiskt en hel del. Det blev ochså en del påsk-pynt som t.ex ägg koppar med mössor, faktiskt jätte fräcka. Mina accesoarer och plagg kommer jag ladda upp i nästa inlägg!

                      

                      
                  Efter en lång dag på ett storrt varuhus så förtjänar man väll en glass?
                      
                      

                      
                    Det fanns inte bara ett stort varuhus, det fanns många små andra
                                             butiker också som t.ex. Sko-Boo
 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0