Torsdag 16:e April

Hej på er allesamans!
Fint väder idag och det är jätte härligt! Inte häller så mycket i skolan idag förutom att jag missade läxförhöret. Det var ju ändån tur för jag hade inte pulgat så mycket. Men annars så var skoladagen helt normal. Hade också tänkt att träffa Nelly och vi kanske tar ett fik på ICA eller något sådant. På ICA så brukar det finnas ett "spel" ställe där man igäntligen sitter och spelar på hästar men det flästa sitter bara där och fikar. Men det är ju inte så dum idé eller hur. För det spelar väll ingen roll var man sitter det är väll fkan som räknas. Men man kanske inte vill sitta i en svinstia precis men man kan ju sitta någon stans där man känner sig bekväm. Nä nu har jag lite brått, vi ses!

Outfit:

Vit Jacka/Tjocktröja från Pros, skorta från Image, linne från  Marlvin


Sassie snowwash Jeans

Kommentarer
Postat av: Andrea

snygg outfit!

2009-04-16 @ 18:46:46
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0