Torsdag 2:a April

God eftermiddag på er!
Graderna bara stiger utomhus och sen jag "solade" lite igår så har jag nog fått solbränna i ansiktet. Jag har så svårt med solen när det är sommar. Jag blir så lätt solbränd. Det är det värsta nu när solen kommer att man måste vräka på med solkräm.

Skolan idag var i full gång. Prov hit och dit. Gillar inte skolan så värst mycket. Det tar min tid på bloggandet. Tur att det snart är påsklov så vi får ta ledigt från alla läxor och prov. Till lunch så fick v faktisk påskmat eller jag också kallad påskbord. Men det sämsta var att vi inte fick påsk-must. För vad är ett påskbord utan påsk-must!?

                      
                                                                  Frukost
                                          
                          Grå tröja Pros, Svart linne Marlvin, Sassie snowwash Jeans

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0